2008. május 7., szerda

Készülődünk II.

Stubits Dávid írta:

1. krúliszt jóváhagyva
2. Szivi lemondása elutasítva, büntetésére kérek javaslatokat
3. régi RF megróva, mert nem jelölt senkit maga helyett, büntetésére
kérek javaslatokat
4. új RF jóváhagyva, KF-i dícsérettel
5. pénteki program KF-i meglepetéssel jóváhagyva
6. szombati program jóváhagyva

KF SK.

Adámy Gábor wrote:
Tisztelettel köszöntöm a KF-t és az esemény leendő résztvevőit:

a kvázi végleges krú liszt és poszt:

Otti - orr, gyengélkedő
Atis - árboc, napozóterasz
Éva - szövőszék, dohányzó
Dave - fedélzetmester, kormányosbasztatás, mindenkit basztatás
Orló - kokpit, orr, tat
Szilvi - kokpit, hajókonyha, hajónapló
Gábor - kormány, ballaszt

Hoffmann "Szivi" Csaba lemonta részvételt, mert nem tutta megállni, h. ne szexeljen és igyon. Ottilevi tanul. Spítesó vszínű nem olvassa a méljeit. Matyink pókerezik.

KF-nek jelentem, h. a megüresedett RF posztot átvettem. Ennek ellenére a 15e Ft-okat az ex számlájára kéretik utalni.

A krúliszt alapján a csapatot holnap du benevezem a bp-i TVSK irodában. A folyékony és szilárd javak listájának aktualizálását előkészítettem, ex-RF-el még egyeztetem, majd egyeztetem a BF-el (Beszerzési Felelős: Orló).

Tervezett program:

1. pé. 17:30 találkozó Fürden a hajó végében, behajózás, vilkám unicum.
2. hajó letakarítása a NNY segítségével
3. áthajózás Földvárra, tudatmódosítás mértékkel
4. vacsora a hajón
5. Páblik Program végrehajtása tudatmódosítás mérték nélkül
6. Takarodó fakultatív

A szombati programban csak a 8:45-ös kihajózás a biztos, a többi az események alakulásának függvényében.

Kérek engedélyt.

K.

Nincsenek megjegyzések: